torsdag den 29. september 2011

Arbejdsglæde

Hvor er det fantastisk at møde ind til personalemøde, hvor chefen har plukket roser og siger de er til os..
 billede lånt fra nettet

Ydermere har hun bestilt en sundhedsforsikring.

I de her tider hvor mange arbejdspladser lukker, ja så føler jeg mig ekstra heldig.
Nyder at gå på arbejde med de udfordringer det giver.

I 2006 blev jeg færdig uddannet som sosu-hjælper. Jeg nød arbejdet med de gamle og ældre borgere, men arbejdsglæde blev meget forringet af kommunernes spare runder. Og glæden forsvandt helt da jeg kun følte mig som et nr i systemet, og at ledelsen ikke lyttede til os mig.

Jeg kan stadig savne mit gamle job med de ældre, men bestemt ikke den kommunale ledelse.

Håber at I også nyder jeres job!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar