mandag den 26. september 2011

Weekend-familie tur

Vi drog mod hovedstaden i lørdags. Vi trængte til bare at være sammen, hygge og suge ny energi til os.
Vi havde en god tur, hvor vi hjemmefra havde snakket lidt om hvad vi kunne tænke os at få dagen til at gå med.
Eksperimentariet var destination nr. 1, men der var flere ønsker i posen. Jeg ville gerne have været et smut forbi Mette Blomsterberg - I ved hende med de vidunderlige kager. Men åbningstiden derinde passede ikke helt ind i vores tidsskema, så det må blive næste gang.
Sarafine og jeg ville helt sikkert gerne spise sushi til aften.
Jeg ville også gerne forbi søstrene og købe en glasklokke set hos Karen.

Vi havde et par hyggelige timer med eksperimenter, sjov og leg.

Så kørte vi til en thai og sushi restaurant, men det var den kedeligste mad og service. Så da vi havde betalt for den kun halvt spiste mad, rejste vi os og gik over på en anden restaurant, hvor maden og servicen var i orden. Så har vi også prøvet det!

Vi overvejede at køre i Tivoli, men vi var vist mætte af indtryk og satte kursen hjemad.






Jeg har bøvlet lidt med at finde ude af Photoscape, men skal vist bruge lidt mere tid på at sætte mig ordentlig ind i tingene.

Men vi havde en dejlig hyggedag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar