fredag den 23. september 2011

Efterårs stemninger i haven

Nyder haven på denne årstid, når jeg ellers ikke blæser væk derude :)

Jeg gik mig en tur i haven i formiddags, før jeg skulle møde på job. Jeg blev så grebet af stemningen, at jeg næsten kom for sent.

Mødte en del dræbersnegle derude, men dem kunne jeg ikke tage mig af - lige i dag.

Her følger så en lille billed kavalkade.

                                                                Solsikke
                                                                   Dahlia
                                                                          Chokoladeblomst
                                                     Gårdsplads med usigt over markerne
                                                                              Stolte kavalerer
    
                                                                                   Rose
Håber I får en dejlig weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar