fredag den 7. oktober 2011

Gave fra svigermor

Min svigermor er en ivrig og meget dygtig syerske. Jeg har meget at lære endnu og kunne helt sikkert godt bruge hende som læremester.

Min svigermonster SVIGERMOR og svigerfar, skulle på en lang rejse til Amerika og før afrejse ville min mand og datter besøge dem. Jeg kunne ikke komme med da jeg skulle på noget kursus(ret spændende, men det vender jeg tilbage til).

Før de kørte, spurgte jeg om de ikke ville lade et ord falde om at jeg ønskede mig stofrester og knapper i fødselsdagsgave, da de skulle rejse på min fødselsdag.

Tænk! En hel pose fuld med lækkerier, kom de hjem med...


Sikken gave!

Jeg har set sådan nogle 'bag-organiser' et sted og drømmer om at sy sådan nogle - ok, så bare 1.
Yndlings stoffet er avis trykket.

Ikke alle er så heldige at have en dejlig svigermor. Vi har da haft vores kontroverser, men jeg holder af hende og vil helst ikke undvære hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar