onsdag den 12. oktober 2011

Godt humør



Jeg bliver altid i godt humør når jeg ser denne video el hører OutKast med Hey-Ya.
Trænger til lidt opmuntring, så udover at følge med i en masse andre blogs så lytter jeg til denne sang. Video'en taler for sig selv og jeg syntes den er fyldt med en masse humor.

For mange nogle år siden, så og hørte jeg nummeret for første gang. Det var på en forlænget weekend i sommerhus i Sverige med min egen lille familie, min far, bonusmor og 4 andre søskende.
Det var en herlig weekend, og det er faktisk på grund af den, vi næsten hvert år har tilbragt en uge i sommerhus alle sammen.

Alle år har vi været i Sverige, men i  sommers lejede vi et sommerhus i Tjekkiet, en virkelig skøn uge. Og glæder mig til at  være sammen med dem alle sammen igen - håber det bliver næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar